Ålandet

Patrik har stuckit nu! Herrejösses vilken resa han kommer få vara med om, det är ju inte utan att man är lite avis... 11 månader i Seattle ska han tillbringa. Vilken upplevelse! Jag var dit en sväng igår och sa adjö.

Mörbultad efter massagen som gjorde redig nytta sov jag efter Patriks avsked en kort, muskel-öm natt för att gå upp kl 6 i morse och dra iväg till Grisslehamn och Ålandsbåten.

Lite småkonstig dag blev det allt nu när vi var så trötta allihopa. Övertrötta. Supertrötta. Haha. I bilen på vägen till Grisslehamn var jag som ett åskmoln med det sämsta morgonhumöret någonsin skådat. I bilen på vägen hem var det highlife med Robbie Williams, allsång och lite luftgitarr minsann. Uj uj. 

Vad jag är mest nöjd över med hela dagen är att vi inte missade sista färjan hem.

Några kalorier rikare och några kronor fattigare.

Fiske, fiske, fiske och fiske till förbannelse. Jag ledsnade efter 2 min. Ända tills jag hittade hörnan med kläder och hattar. Hoho.

"En död fågel är en bra fågel" som min pappa har lärt mig.

Euhm, vem passar i den där orangea mössan egentligen? Inte jag iaf. Den som passar bra i den mössan skulle jag kunna köpa mössan åt till och med. Bara för att. Det lär ju inte finnas så många.



1. Kanske inte den mest smickrande outfiten för figuren. Man ser ut som en...som..en..buske...
2. Den roligaste skylt jag sett på länge. Hittar ni samma lustighet som jag? Undrar vad som hänt om man gått dit..
1.2.

Den här godbiten får avsluta dagen. Sista inköpet och det bästa. Näst efter Kinderchokladen då. Hah!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Fina ni är<3

2010-08-14 @ 22:31:44
Postat av: Matilda

Sv: Hihi, tack <3

2010-08-15 @ 09:37:24
URL: http://bonnbonan.blogg.se/

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback