Misslyckat

Verkar som att mina sms-inlägg inte kommer fram. Buhu. Jag överlever skolan iaf! Ettorna är mottagna och de vanliga lektionerna är igång från och med idag. Dock trassligare än vanligt, haha. Så nu får vi se hur det blir. Hittills ser det halvbra ut men med vår klass med många inriktningar, val och viljor har jag inte så höga förväntningar tyvärr. Det får bli (nästan) som det blir. Idag ska jag inte klaga: sovmorgon så jag hann med grisarna ordentligt och slapp kalla in hjälp, följt av TVÅ lektioner på hela dagen. Hemma kl halv fem. Tänk om alla dagar vore som denna.... Så understimulerad jag skulle vara då! ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror jg vet var dinna sms inlägg tar vägen de hamnar på din gammla blogg

2010-08-25 @ 19:43:32

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback