Morgonmysigt

Ingen är gladare än jag, tralalala. Kakelugnen i mitt rum är numer eldningsbar! Wohooo! Nu är det slut på köldskadornas era.



Igår spenderade vi dagen på Gränby, mamma, jag & Abbe. Jag köpte julklappar! (Till mig själv också..) Sedan hamnade vi i Snatra på mysmiddag där Abbe och jag först av allt var tvungna att flippa lite. Övertrötta/understimulerade av att gå på Gränby. Välj själva. Well, mormor och morfar tycker om oss ändå. När knasbollarna lugnat ner sig sparkade vi även igång morfars diabildsläsare så nu ska här digitaliseras!



Jag fick även ett ryck att impulssy ett par nya juliga grytlappar till vårt kök. Fint som snus!

Inte heller idag har jag något på agendan - mer än att klara av ett par läxor. Yeeehaa!


Kommentarer
Postat av: Evve

Hur lyxigt är det inte att kan KAKELUGN i sitt rum!? :O Så fantastiskt mysigt! :D

2010-12-11 @ 13:37:33
URL: http://earlysunsets.blogg.se/

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback