Struligt

Kul att det bara är 2:a december och det känns ute som om det är slutet av Februari. Om det inte vore för att jag skulle sitta och pendla varje dag skulle jag vara hur nöjd som helst, men just det här pendlandet tar enormt på krafterna just nu. "Jaha, undrar om tåget går idag...". De senaste dagarna har jag ägnat mer än 5 timmar varje dag åt att ta mig fram och tillbaka till skolan, då är det inte okej.

Det, i kombination med annat, gör att hela jag är i någon form av obalans just nu. Jag är ofantligt trött. Jämt. Jag skulle helst bara stanna hemma på morgnarna, sitta framför brasan och läsa böcker, träna ordentligt och regelbundet, baka lussekatter och göra enbart vad som faller mig in.

Nog för att jag är Stressy girl som trivs med att vara i farten och synas och höras, men nu är jag trött. Jag vill hinna göra mig själv nöjd och glad också. U(j)L* fick liksom bägaren att rinna över en smula.


*Upplands jävla Lokaltrafik. Annat namn för den ofantligt kassa lokaltrafiken här i landskapet.

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag instämmer verkligen med dig i Upplands jävla lokaltrafiksuttalandet! Bedrövligt! =)

2010-12-02 @ 13:20:04
URL: http://lojsansbravader.blogspot.com
Postat av: Silva

Kämpa på Tjejen! Det går över... snart lov... och vår.. Kämpa på! Kram

2010-12-02 @ 13:56:07
Postat av: Mathilda

Du är en riktig kämpe lider med dig! skickar dig lite energi kramar

2010-12-02 @ 21:03:54

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback