Återbesök

Igår var jag ut till Malin och Kalles mysiga gård igen. Långt bort från allt annat ligger smultronstället som känns taget ur en Astrid Lindgren-saga. Den här gången var det konsert där ute. Jada hade utomhuskonsert efter några dagar av konstutställning på gården. Precis som alltid levde Jada upp till förväntningarna och det blev en oerhört mysig konsert som jag avnjöt på en filt i gräset med ca 250 andra åhörare omkring mig.

Nu fick jag just the stress moment of the day. Jag är nämligen lite förvirrad av att ha gått runt och haft nada att göra några veckor och helt plötsligt ha den kommande veckan smock-propp-full. Hur gick det till? Bara trevliga saker å andra sidan så det här blir kanon!

Reklam reklam reklam:

Söndagen den 18:e juli kl 19.00 har jag Sommarmusik/Musik i sommarkväll i Tierps sockenkyrka. I annonsen står det troligtvis "Matilda Karlsson med vänner" tack vare att jag var lite osäker när jag blev tillfrågad vilka vi skulle bli. Därför kan jag tala om att jag får ut David och Fredrik från skolan till att sjunga med mig! Kuligt värre! Kom och lyssna!

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback