Brum brum...

Hela dagens utsikt både bakåt och framåt:




Idag har jag gjort lite mer nytta än det vanliga grisgörat. Avverkade några timmar i traktorn på farfars ägor som planerat.

Trött och skitig som få var det sedan bara att åka hem och vila och duscha innan det bar iväg till Lövsta på Rotarymiddag med stipendieutdelning till Ebba och mig! Woho! Ett litet acapella-framträdande brakade vi av också.

"Leufstabruks Rotaryklubbs Ungdomsstipendium 2010 tilldelas Matilda Karlsson och Ebba Sikberg för att de med sina konserter berikat vårt musikliv"

Så stolt och glad! :-)


Kommentarer
Postat av: Hanna

JAG är oxå såååå stolt <3

2010-07-09 @ 20:01:17
Postat av: Maria

Grattis!

Då är du den andra i familjen som får det stipendiet =) Faster Anna har oxå förärats med det tillsammans med Östanvind

2010-07-10 @ 10:01:01
URL: http://icoloridellavita.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sv: Tack till er båda!



Maria, just ja! Roligt =) förresten har jag lånat Pumas första nyckelharps-DVD av en kvinna i Tierpskören så nu har jag att börja med! Får jag problem kanske jag slår en pling ;) kram!

2010-07-10 @ 13:26:40
URL: http://bonnbonan.blogg.se/

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback