Hemma är alltid hemma

Hemma igen ifrån Sälen. Trippen blev ju inte riktigt som tänkt med tanke på halsflussen jag drog på mig. Typiskt att det skulle bli när jag blev ledig från alla måsten några dagar. Så: Mycket sömn och vila har det blivit. Mer än något annat. Men fjälluft ska vara bra sägs det och efter ett par dagar av penicillin-ätande började jag pigga på mig som tur var! (till pappas och Abbes stora förtret, muahahah) När jag började hugga som en huggorm igen och vara retlig som attan fick jag höra att "Ja, nu är du ju frisk i alla fall. SUCK". Hihi.

Håret fick sig en uppdatering iaf!



Downhillbanorna i Gustav har vi gett oss på en sommar. För 3 år sen tror jag visst. Det lär inte hända igen. XC får duga om det ska cyklas MTB... Eller den här möjligtvis:


Hemresan blev en crazy sådan. Eventuella orsaker kan vara en halsfluss på väg att försvinna.

Shake shake shake... Nöjd över att stå ut med hög musik och orka svänga med.



Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback