Premiär



Premiäranvändning av halsbandet idag! Tack mamma :* Det är så snyggt!
Haha fånigt att kameraaxelbandet syns i hörnet. Det ser ut som att jag försökt gömma det men inte lyckats. Så är inte fallet. Ni kan gärna få veta att jag faktiskt stod och fotade mig själv i spegeln..

Det var alltså allsång i Skärpling idag och jag var dit med farmor, farfar och Klara. Trevlig tillställning med mycket folk. Självklart var jag tvungen att göra bli lite bortgjord också. Jag tar ju nästan varje chans jag får. Den ENDA allsången jag inte kunde - under DEN var Fredrik tvungen att komma och sätta micken framför mig. Kul. Det lät inte okej. Tur att jag fick revansch på en annan låt när han kom tillbaka... Ya ya.

Ikväll blir det tidig(are) sänggång då morgondagen består av nyttogöra. Ska köra med kultivatorn (om det nu var så det hette) på farfars svartträdor. Undrar om det blev nåt rätt där nu, jag hoppas det. Vi kan ta det på lättare vis också så jag vet vad jag pratar om: Jag ska köra traktor och en slags harv. Haha.

En sån där fjantsak som jag kan bli så himla glad över är när jag lyckas att backa med släp utan att krångla ett dugg. Seger seger SEGER känner jag då. Övning ger färdighet, det är verkligen så sant som det är sagt. Woho!

Som vanligt blev det bara massa blaj här. Jag har en liten dvala här på bloggen. Det är ju sommar!



Kommentarer
Postat av: Pappa

Härligt att höra att det finns lite av traktortalang i dina gener också! :-)



Kramar



Pappa

2010-07-08 @ 08:43:03
Postat av: Matilda

Sv: Haha, ja, även om de börjat brukas lite sent kanske.. 17 år.. 11 år senare än du med andra ord. Vojne vojne. Det kanske kan bli bra ändå ;-)



Kram!

2010-07-08 @ 22:27:01
URL: http://bonnbonan.blogg.se/

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback