Skämmes...

Ja såhär går det när det är sommar. Då får man gå med skämskudden för att inte bli lynchad vad det gäller den här bloggen. Puh. Tur att det snart är höst så jag kan skärpa mig...!

När jag ändå är här kan jag tala om att jag har trevligt besök här den här veckan! Dagen har till stor del tillbringats i Gävle med mat och en stunds hockey-tittning på Läkerolen. Hockey i juli - är det verkligen friskt?

En förkylning har jag gått och börjat dra på mig också men vad gör väl det när man har det såhär bra!

En dag när det regnar ska jag ta mig i kragen och slänga upp en hel radda bilder här som får stå för de senaste veckornas upptåg och händelser. Vänta och se.

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback