Snart avfärd

Det regnar som elände ute men jag tänker inte klaga. Lite mysigt att lyssna smattret på natten. Jag kan knappast minnas när det regnade rejält här senast så det är kanske inte så konstigt att alla gräsmattor håller på att självantända.

Idag åker jag och Abbe till Sälen med pappsen. Får väl se om jag lyckas rycka upp nån regnbåge eller om jag bara får laga till dom, haha. Packar ner kameran och en god bok för säkerhets skull. Och datorn faktiskt eftersom det ska bli skitväder även där i veckan.

Innan tänkte jag kasta upp lite bilder med temat Bonnigast i Stav. Jag har en hel radda med fler bilder men dom har jag ju tid att slänga upp när jag är i Sälen!

Här finns artikeln ur Land Lantbruk att beskåda: (Klicka för att förstora)






Kommentarer
Postat av: Evve

Sv: Jag vet! :) Har nog aldrig spenderat så mycket tid en en enda affär förut! ;)

Såg bilden i land! Så himla skön! ^^,

2010-07-25 @ 13:17:03
URL: http://earlysunsets.blogg.se/
Postat av: Mamma

De sköna bilderna talar för sig själv.. Matilda i ett nötskal!

2010-07-27 @ 01:31:58
Postat av: Evve

Sv: Haha, det kan jag tänka mig! Åh fy!

Men nog är den bra alltid! ^^,

2010-07-27 @ 14:05:16
URL: http://earlysunsets.blogg.se/

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback