Snart drar jag!

Haha jag är verkligen sämst i världen på att uppdatera här... Ni får vara glada för det lilla helt enkelt.

I skrivande stund är jag helt slut i kroppen efter ett intensivt intervallpass i cykelsalen med en skara av TÖFFs innebandypojkar. Det enda som bekymrade mig var att ljudsystemet i salen börjar säga ifrån av okänd anledning... Som tur var så ordnade det upp sig när volymen skruvades upp rejält. Härligt gäng grabbar att köra med! Inte ofta 12-14-åringar som kommer in i cykelsalen är så entusiastiska och målinriktade må jag säga. De tog instruktioner klockrent, var med på noterna, var verkligen inte rädda för att ta i och sprang inte ut och gömde sig av att höra ordet "intervall". Sånt gillar vi!

Vem vet, i morgon kanske en ny intensiv bloggperiod har sin början. Jag gör mormor sällskap ner till Kinnekulle för att hälsa på släktingar m.m. En mysig tripp på 3 dagar kommer det att bli. Tur att jag har gris-vana människor kvar här hemma som hjälper mig. Tack! Förhoppningsvis kan jag uppdatera er med lite fina bilder under tiden jag är borta men det där vet man aldrig.. Kameran ska jag i alla fall ha i högsta hugg!

Nej det blir inte roligare än såhär. Nu är det dags för Karlsson att krypa till kojs. Annars blir jag så tråkigt sällskap i bilen i morrn med tanke på att min väckarklocka står på 06.00...


Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback