Ett liv efter döden

Hm, en grej jag inte gjort på länge:

Med risk för att låta urbota jättekorkad så kan jag ärligt säga att jag inte riktigt vet varför jag över huvud taget gillar låten ovan. Den är lite småmysig och lite skön helt enkelt. Lev med det.


Det är minsann inte lätt inte när rösten är tillbaka men fortfarande inte bra. Lätt hänt att plöja på som vanligt och tro att det inte gör något. Hm.

Gårdagens energiutbrott i hallen när vi kom hem från Snatra runt midnatt gjorde sitt. Haha. Det kan ju inte vara friskt att leka charader/improvisationsteater efter en diskussion om vad som händer efter döden. Mamma, Abbe och jag diskuterade vad vi skulle bli ifall det skulle vara så att man återföds som ett djur någon gång i framtiden. Varpå jag demonstrerade katten som mamma skulle bli, fisken som Abbe skulle bli, och elefanten eller pingvinen jag själv skulle bli. Det låg dessutom en väl genomtänkt förklaring och motivering bakom varje djur-val.

Sannerligen en syn för gudarna!

Kommentarer
Postat av: Faster

Abbe berättade om ditt tokryck.

2010-07-31 @ 21:14:28
Postat av: Matilda

Sv: Haha det kan jag tro.. Hoppas han inte visade videon han spelade in på mina säl-konster på hallgolvet bara..

2010-08-01 @ 00:19:04
URL: http://bonnbonan.blogg.se/

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback