Vilket kärt återseende



Elin, på bilden här ovan tillsammans med mamma, är mammas kusin och en otroligt härlig människa. Hon var med på släktträffen hos mormor och morfar i helgen och det var nog 5 år sedan vi sågs gången innan den (om inte ännu längre sen). Varför jag väljer att ta upp det här är dels för att jag känner igen mig själv en hel del i hennes estetiska personlighet och det var liksom lite extra roligt att träffa henne i lördags efter en så lång tid.

Jag måste också visa här nedan vad hon gjort för coolt. Det hör till saken att hon är en duktig designer och sömmerska som gör originella och speciella kreationer som verkligen tilltalar mig. En urläcker samling smycken hon har är gjorda av något ni aldrig kan gissa er till. Cykelslang! Halsbandet nedan hamnade i mammas och min smyckessamling. 

Snyggt va? Jag kan lova er på heder och samvete att ni kommer få se bilder på mig i det där halsbandet också.




Titta gärna in på hennes hemsida!

http://www.elineng.com


Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback