Man glömmer så lätt

Fredag! Äntligen är den här äckligt intensiva veckan slut. Jag hade nästan hunnit glömma hur det var att ha såhär späckat schema. Men fort har tiden gått. Övningar inför konserter som stundar den kommande veckan, läxor, redovisningar.. You name it. Nu får jag äntligen hem och dö över helgen med mysigt sällskap som är på besök - för att välkomna en ny intensivvecka. Och en till. Och en till. Det är liksom högt tempo den här tiden på året och det alltid lika.

På söndag är det konsert i Västlands kyrka kl. 19.00 - "I folkton". Med mig, Britta, Maria, Erica, Maria, Camilla och Carro. Kom och lyssna! Jag ska exempelvis framföra Mårtens sång "Till en saknad" som går rakt in i hjärtat. Ackompanjerad av piano och flöjt, kanonbra.

Fyra dagar senare - den 25/11- är det dags för nästa konsert! Den gången med skolan. Vi spelar Kristina från Duvemåla kl. 19.00 i Nannaskolans aula och jag kommer hålla hårt i pianot. Jag har just varit på Myrornas och fixat en del till den outfit som krävs för temat. Hihi.

Ha en trevlig helg, det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ligga? :)

2010-11-19 @ 17:45:54

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback