Pigg pigglin piggepiggepiggelin

Varje gång jag tränat ett hårt pass undrar jag varför jag inte gör det oftare. Jag mår ju faktiskt SÅ mycket bättre efteråt. Humöret är bättre, jag sover bättre osv. Därför har jag bestämt mig för att börja med Piggelino igen - det var där jag hängde friskt när jag hade min mest träningsrika period med bäst kondis någonsin, för ett par år sedan.

Piggelino är inget annat än en hemsida där man registrerar sin träning och får statistik och blablabla. Man kan sätta upp mål osv och göra det hur seriöst som helst. Det tänker inte jag göra. Jag tänker bara ha det för att se vad jag håller på med så jag inte lurar mig själv. OCH för att jag blir så rackarns tävlingsinriktad och MÅSTE få staplarna i statistiken högre.

Haha, jag är så lättlurad.


Kommentarer
Postat av: Dennis

FYI: Jag tycker att www.funbeat.se är en mycket bättre sida än Piggelino...

2010-11-01 @ 15:06:08
URL: http://deliq.blogspot.com
Postat av: Matilda

Sv: Har aldrig ens varit ute på funbeat men det kanske är värt ett besök då! Valde piggelino av bekvämlighetsskäl då jag redan hade ett konto där :-)

2010-11-01 @ 16:38:53
URL: http://bonnbonan.blogg.se/

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback