Dagens uppdrag.

Första uppdraget avklarat - inhopp för komp till tonårskören som stod för musiken i Borgenkyrkan idag. Efter mycket om och men kom jag dit i tid. Det där med att ställa tillbaka till vintertid trodde jag var enkelt...

Jag ställde om mobilen igår kväll i tron att jag gjorde heeeelt rätt. När jag vaknade i morse och tog det lugnt och trodde jag hade all tid i världen visade det sig att klock-aset ställt om sig själv OCKSÅ. Därmed var jag en timme fel i alla fall. Och hade bara en halvtimme på mig att göra mig klar för att åka. Bra jobbat!

Nu står klockan rätt och jag ser över spinningpasset till ikväll. Det blir mycket disco! Det är ju ändå höstlov nu och då känns det skoj med en hel massa "upp-popade" hits. Det kommer bli svinkul och jag har cyklar lediga så det är bara att komma! Tiden är 18.40 som vanligt.


Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback