Förändring NU

Jag är hemma idag också. Fortfarande dödligt trött, ont i kropp och knopp och orkar inte allt för mycket. Alltså håller jag på och dör av tristess. Så, jag hänger här vid datorn, leker lite med Photoshop, kollar in Robert Gustafssons 25-årsdvd, och surfar runt på diverse sidor. Mest av allt shoppingsidor. Jättedumt.

Nu skulle jag helst av allt vilja ändra på allt. Byta ut garderoben (åtminstone fylla på den..), ha vinter, byta frisyr och byta hårfärg. Japp.

Just ja, helst vara frisk också och ha tillbaka min kända superenergi. Punkt. Punkt. Punkt.

Återigen ett "just ja": En ny header vore på sin plats. Igen. Jag menar, nog för att allt i den jag har nu representerar mig på ett eller annat sätt men i dagarna när jag varken äter muffins eller kör traktor särskilt ofta, har grisar endast i fryst form och inte är brun och fin längre och inte ens kan ha Converse längre på grund av kylan, så känns den inte riktigt rätt.

Därmed kan ni ju räkna ut hur nästa header kommer se ut: En fläskkotlett, ett upptåg, möjligen en Grease-logo, en blek Matilda och eventuellt några pianotangenter. Snyggt va?


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ser fram emot den nya headern... :)



Älskar dig hjärtat!



Kramar



/Pappa

2010-10-21 @ 16:05:21
URL: http://karlssto.blogg.se/

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback