Lite doft och jag känner mig genast som hemma

Jag har lyckats dra på mig ladugårdslukt på 10 min. Det var fort gjort. Anledningen var att världens sötaste lilla kattunge på sisådär 8 veckor kom förbi och hälsade på, direkt från kalvboxen där den bott ett tag innan. En helt ljuvlig liten svart skapelse, vit om halsen, magen och tassarna.

Det blev tuligt värre då den lille skulle gosa in sig i hals och haka på mig, så den lyckades gnussa av sig en hel del ladugårdslukt på den lilla stunden. Bara mysigt! Den stunden gjorde mig inte nådigt Robertsfors-längtig så nu ska jag ta mig i kragen och boka flyg till höstlovet.

Nu vill jag också ha en kattunge! Synd att de växer så fort bara...


Lilla Doris i Robertsfors förra sommaren.

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback