Med blandade känslor

Så var 2 av 3 auditions avklarade. Kan säga att förra veckans prövningar var betydligt lättare än dagens. Skitsvårt att avgöra hur det gick, men det får väl gå som det går. Haha nu är det som ett vakuum bara. Det är konstigt det där med nervositet och dess stadier. En timme innan var jag allmänt sprallig och tokig. Jag blev galet skakisnervös typ 20 min innan. Under auditionen klev jag in i nån bubbla och nu vet jag knappt vad jag gjorde där inne. Direkt efter och tio minuter framåt var jag totalt uppflugen i taket och ett sprallmonster som var lättad att det var över. Sen kom ångesten. "Hur gick det EGENTLiGEN?? Ååå vad duktiga alla andra var och så var jag så dålig". Och nu, ja nu vill jag både skratta och gråta. Nu är det en extra sångaudition, teateraudition och en jobbig väntan kvar.

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback