Kors i taket!

Morgondagen ser ut att bli en bra sådan - trots att det är onsdag! Hur kan det komma sig då helt plötsligt? Onsdagar var mina hat-dagar förut. Mitt i veckan, det går inte att se varken början eller slut på nånting.

MEN i morrn, då ska det allt hända mycket.

- Först av allt: Sovmorgon 1½ timme, det är aldrig dåligt.

- Ensembleledning som faktiskt börjar kännas bättre. Mer kontroll åt folket! I morgon ska vi få sätta några övningar i sitt sammanhang. Läskigt men kul.

- Sångaudition till Grease. HUUU så otäckt men ack så roligt. Gode Gud, låt mig minnas texten, ha nerverna i schack och en frisk röst så ordnar det sig, amen. Lyckospark - ja tack!

- Stor-övning i Domkyrkan med ett helt gäng ungdomskörer som ska sjunga verk av Händel. DET ska däremot inte bli nervöst, bara skojigt. 

- Och det bästa av allt: Möta upp Fredrik som äntligen kommer upp hit - och dessutom med samma tåg jag hoppar på och åker hem med. Whiiie!

 

Tack vare kaffe har jag över huvud taget kunnat hålla ögonen öppna idag så för att inte vara däckad i morgon lär det sovas tidigt ikväll.

Billigt kaffe är en students bästa vän.


Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Lycka till i morgon. Kram

2010-09-28 @ 21:25:10
Postat av: Lennart

Lyckospark!!!!

2010-09-29 @ 07:26:43
Postat av: Matilda

Sv: Jättetack! Kram!

2010-09-29 @ 08:54:04
URL: http://bonnbonan.blogg.se/

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback