Much to do

Håll till godo. Jag har tusen saker att ordna med.

I morgon ska saker och ting förhoppningsvis klarna lite.

Nu är det dags för sängen. Det känns som att jag bör vara utvilad på torsdagar. Lektioner mellan 9.35 och 17.40. Huuu. Det innebär att jag är hemifrån drygt 11 timmar.

För övrigt har jag verkligen höga förhoppningar på ensembleledningen. Det känns toppen såhär efter första lektionen! Till våren ska vi göra ett större projekt som är individuellt och som innebär att var och en ska plocka fram musik (som självklart är väl anpassad för gruppen) för att genomföra allt från grunden. Inlärning och övning med gruppen osv ska slutligen resultera i ett framförande om jag förstod saken rätt. Det ska bli så roligt! Här tror jag att jag kan ha hittat en grej för mig. Dessutom är det toppenbra att jag får börja med arrangering på måndag och får den kursen parallellt med ensembleledningen.

Sova sova säng säng säng

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback