Nästan så man blir religiös

Man kan ju nästan tro att det var någon liten gud som tittade in på bloggen igår och såg mina böner, haha. När jag gick och lade mig igår hade nämligen allt löst sig. Sen om det håller eller ej är en annan femma men nu har jag allt jag behöver, folk som hjälper mig, prylar, tider osv. En enorm lättnad.

Sen att jag inte ens har tid att fira min egen födelsedag i år får bli en senare fråga.

I morgon är det alltså den stora dagen. Då ska första omgången grisar få "gå vidare". Resten ska få stanna ett par veckor till.

Nu: Fixelifix, frukost, skola.

Kommentarer
Postat av: Maria

=D Jag trodde faktiskt att du redan hade direktlina uppåt ;)

Bra att det har löst sig.

Kram

2010-09-03 @ 09:10:32

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback