Nattsvart

Åh, tänk om det bara kunde ta och bli lite kallare i luften nu. Sisådär 4-5 grader plus, hög och klar luft och sol. Och på det kolsvarta kvällar med tända ljus och lite brasvärme i köksvedspisen, en balja te, en filt och något att roa sig med. En och annan läxa kanske, en god bok eller en iPhone (moahah). Mmmmm... Hösten är mysig!



Hoho, det är onsdag i morgon ja. Det innebär Ensembleledning. Bortgjord igen - haha! "ÖHM. Måste jag göra olika saker med händerna? Verkligen?"

Skit. Jag måste verkligen öva järnet. Det är för bövelen som att lära sig ett nytt instrument. Nu har jag ju testat det här förut - på sommarkursen förra året men nu är det ta mig sjutton allvar. Nu SKA jag lära mig det här för gott och bli BRA på det dessutom. Det kan ju för all del hända att det är min grej. När jag väl kommer in i det. Om jag gör det. Någon gång. Öva. Öva. Öva.


Förresten är jag lite längtig jag. Typiskt.

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback