Äta. Sova. Repa. Äta. Sova. Repa.

Dagarna nu går åt till tre saker: äta, sova och repa. Vi har KUL! Nu har det gått två dagar på Regina vilket innebär att vi är två dagar närmare premiären.. Hoj hoj..

Imorgon är det dags för mig och mitt "lag" att göra grundligt genomdrag av hela musikalen med all rekvisita, ljus, ljud och kläder för att sätta allt praktiskt en gång för alla. De andra laget gjorde detsamma idag så då har jag agerat statist vilket är roligt på ett helt annat sätt än att vara i roll - det är mindre utsatt, mer dans och körsång.

Anledningen till att mitt lag inte kunde göra genomdrag idag som tänkt, var bland annat att jag skulle ta bort tandställningen och göra allt klart så nu är jag en helt tandställningslös människa! Äntligen!

4 dagar till premiär. Huvudet säger en sak och magen en annan. Jag tycker inte jag är så supernervös men magkatarren talar om för mig att hejdu vad de va nervigt det är nudå!

Även humöret tyder på att det ligger massor av nerver nånstans i kroppen. Upp och ner som en bergochdalbana är det. Igår var det en skitdag för då stod Sandy helt plötsligt utan sin vardagsutstyrsel och ett smärre klädkaos startade, pågick och avslutades under eftermiddagen. Pust. Idag däremot har det varit en annan femma. Ojsan skojsan vilket fint humör fröken Karlsson har varit på! Tjo och tjim och ett konstant tuggande från morgon till kväll. Ursäkta om öronen blöder på er mina kära vänner.

Nu: Sova.


Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Längtar till på lördag.

2011-04-06 @ 21:28:02

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback