Boogedy-boogedy-boogedy

Yeehaa! Genrepen är avklarade och vi har därmed fått möta publik. Tänk vilken skillnad det blir på en gång och hjälp så roligt det är. Publiken var bla elever och lärare från Boland.

I MORGON ÄR DET PREMIÄR.

Tänka sig, det är ju inte länge sen vi sa: "OJ oj oj nu har vi bara tio onsdagsrep kvar. HUR ska det gå!". Nu är vi här. Och det blir tokbra.

Ses på Regina! Gaaaah!

Jag är ett enda leende och hoppas vet att flowet håller i sig fram till söndag kväll och sedan veckan ut. I morgon ska vi ge järnet och jag vill gärna sova en nerv-fri natt. Natten till idag vaknade jag med ett ryck kl. 01.45 och tänkte "Jag har försoooovit mig!!!" Jomen visst va. Tur att jag hela veckan sovit som ett barn klockan nio på kvällarna.


Premiär premiär premiär.


Kommentarer
Postat av: Den underbara skyddsängeln

Ett enda leende som lämnat tillbaka rälsen till SJ! Hoppas tågen strular mindre nu! ;)



Hahaha, nu var jag rolig! Skitbra jobbat idag, vi syns imorgon!

2011-04-08 @ 22:14:19
Postat av: jennypenny

JAG ÄR FETT NERVÖS MEN SÅ HIMLA PEPP

2011-04-08 @ 22:23:04
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback