Day 06 - Favorite super hero and why

Min mamma är en riktig hjälte i mina ögon. Batman, Stålmannen, Spindelmannen och Catwoman är inga jag någonsin direkt brytt mig om och fascinerats av. Men ju äldre jag blir desto mer inser jag vilka "hjältekrafter" min mamma måste ha.

Hon är aktiv och har alltid tusen bollar i luften och höga krav på sig som ensamstående med två barn i veckorna, ett krävande jobb med mycket resor och ett hus på ca 250 kvm och en tomt på 10 000 kvm att ta hand om. Hon finns alltid för mig och Albert och är helt enkelt en klippa 24 timmar om dygnet. Alltid med positiv syn på saker och ting och alltid med nära till skrattet.

Min mamma är min hjälte. <3


Kommentarer
Postat av: Mormor

Du och Abert är också underbara och trevliga.

jag är glad att Du ser det jag har sett länge,

ha underbara dagar tillsammans nu,mamma behöver

Er kärlek så slösa med den på varandra.

KRAMAR !

2011-02-21 @ 18:36:00
Postat av: Dennis

Mammor kan man alltid lita på... :)

2011-02-21 @ 21:11:38
URL: http://deliq.blogspot.com
Postat av: Lennart

Att din mamma är en riktig hjälte har har du helt rätt i!!!

2011-02-22 @ 13:06:24

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback