Day 11 - Another picture of you and your friends

Bilden må vara gammal men jag vill ändå ta med den då den är helt underbar. Den togs på ett "Halloweenparty" kanske när jag gick i tvåan? Det verkar stämma med tanke på vilka vi var som var med. Vi höll till här hemma och jag tror bestämt att det här var den första i raden Halloweenpartyn som kom att bli tradition här i Stav.

Somliga av vännerna har jag knapphändig eller ingen kontakt med och somliga mycket mer och en väldigt bra och tajt relation till än idag! :-) Det roliga med alla människor på bilden (undantaget en, av förklarliga skäl då jag inte sett honom på ca 4-5 år) är att det alltid går att ta vid där man slutade på ett bra sätt trots att vi ses toksällan nu för tiden.

Fr v: Felicia, Jakob, Julia, Victor, Jag, Jossan, Angelica

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback