En sten som lättade

GISSA om jag blev överlycklig när jag fick veta att bokseminariet på engelskan blivit framflyttat till efter lovet. Nu slipper jag ligga vaken och läsa halva natten. Jippie!

Mamma sa för övrigt nyss att jag var lite konstig som lade ut mina "förbjudna ämnen" igår. Just för att det liksom var sånt man inte kan säga att man tänker på. Då frågade jag om folk tror att jag är konstig när de läser såna inlägg. "Ja" sa hon. "De vet redan att jag är det" sa jag då. Punkt. Sedan frågade hon om jag hade glömt att berätta något eftersom jag upprepade gånger avslutat inlägg med "halleluja" den senaste veckan. Nej det har jag inte. Promise. (Amen) Hoho.

Förresten är det rena rama värmeböljan. Hela 17 grader i mitt rum! Nästan så man tror att det inte är sant!

God natt gott folk! I morgon väntar rep exakt hela eftermiddagen. Först ett stycke sånglektion, därefter Duvemåla och sedan Grease. Grease för första gången helt utan manus. Oj oj!

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback