5 tankar idag.


1. Jag har en snäll skola. Vad det verkar kommer jag ha deltidsjobb under våren, kombinerat med skolan. Tack snälla rektor och lärare för att ni förstår situationen, litar på mig och peppar mig.

2. Jag behöver gå till Tandregleringen. SNARAST. Mina en gång genomskinliga gummisnoddar i "kedjan" är så gula av kaffe att man kan tro att jag inte borstat tänderna på några månader när jag drar av ett leende i förmiddagssolen.

3. Terminsprov i instrument är skit. Jag är äckelnervös trots att jag inte behöver vara det. 19 januari är det dags. Jag vill inte. Vill inte. Vill inte. Vill inte. Vill inte. (Funderar starkt på att bryta ett finger tills dess).

4. Må Fan ta Gud om han inte belönar mig/visar uppskattning. Nu när jag för andra gången i mitt liv sätter kyrkan före att resa. Sist var i nian när jag gick sommarkursen istället för att åka på klassresa, vilken jag hade dragit lasset att tjäna ihop pengar till (nej jag är inte ens en smula bitter över det). Den här gången är det för att jag för en stund sedan beslutat mig för att inte fortsätta med kinesiskan och därmed bli två timmar rikare varje vecka men samtidigt riskera att missa en två veckors resa till Kina-landet.

5. 2011 känns för ett ögonblick inte lika ovisst som igår. Eller jo. Jag har nog bara inte fattat det än. Jag försöker bara intala mig att allt är planerat och klart för att lugna ner mig. Skönt ibland att man kan lura sig själv. För ett tag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag förstod väl det! Jättekul, Matilda!

2011-01-11 @ 22:21:25
Postat av: angelica

Älskade rubriken på nr 4 ;) o säg till om du behöver hjälp men något, är bra på allt jag (not..) =) puss <3

2011-01-12 @ 13:31:33
URL: http://houseofwesslander.wordpress.com
Postat av: Matilda

SV:



Tihi, tack Maria!



Tack snälla Angelica. PUSS <3

2011-01-16 @ 20:26:35
URL: http://bonnbonan.blogg.se/

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback