Det är nu det börjar.

Nu börjar de händelserika veckorna ta fart - och kommer inte ta slut förrän i slutet av april med undantag för ett litet sportlov.

På tisdag börjar jag jobba i Tierp-Söderfors församling som körledare där jag ska vara på tisdagar och vissa söndagar under våren. Det är hur roligt som helst! 3 körer ska jag ha. Barnkör, ungdomskör och kyrkokör. Tjiho! Det ska bli roligt att ha mer tid och kunna sätta min egen prägel på det på ett annat vis än förut då jag bara haft kyrkokören i två omgångar om en månad vardera.

Gamla goa kyrkokören känner jag väl och vet hur de funkar, däremot är det supernervöst med barn- och ungdomskören. En riktig utmaning som jag hoppas ska gå bra.

Någon som är sugen på att gå med i kyrkokören kanske? Vi övar 19-21 på tisdagar i Tierpsgården!


Kommentarer
Postat av: angelica

det kommer gå bra. men vet du vad jag tänkte på, nu när du är "ledig" så kanske du har tid/lust att återinföra vår promenad, som vi nöjt utav så måånga gånger i höstas. jag börjar inte förns halv ett på tisdagar så det funkar på förmiddagen för mig!

puss på dig! <3

2011-01-17 @ 17:28:39
URL: http://[email protected]

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback