Ett litet smakprov

God morgon!

Med filtallriken i högsta hugg håller jag som mest på och förbereder dagens övningar. Idag ska jag träffa barnkörerna för första gången så jag håller tummarna för att det ska komma några barn iaf!

Igår blev det en lång dag - jag åkte kl 07.00 och kom hem 19.40. Rätt småseg då... Anledningen till den sena kvällen var rep till musikalen och främst rep inför det "PR-shownummer" vi ska köra ur den nästa vecka på Multishowen på UKK. Så om ni är sugna på att se lite ska ni komma till:

Uppsala Konsert & Kongress B-salen den 1/2 kl. 19. Pris: Barn/ungdom 40 kr, vuxen 90 kr.

Det blir även lite ur Duvemåla och några sologrejer. Jag kommer befinna mig vid pianot både sjungandes och icke sjungandes, och självklart även i musikalnumret vilket mormor är igång och syr värlens snyggaste rockabilly-kjol till. Svart med vita prickar, hög midja och vid kjol med vit tyll under. Hoho!

Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till med dagens övningar!!!

2011-01-25 @ 11:38:07
Postat av: Matilda

Sv: TACK Maria!

2011-01-25 @ 12:03:11
URL: http://bonnbonan.blogg.se/

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback