Effektivitet = bra.

Jag kan vara effektiv om jag vill. Till vissa gränser. Sen lär jag ta en paus-dag - som jag gjorde igår - och sen är det bara att gå på't igen. Det bästa med att ha sommarlov är att jag kan ha effektiva, respektive ineffektiva, dagar precis när jag vill. Eftersom jag är en sån som inte kan sitta ner på rumpan i tio veckor utan älskar kombinationen hög effektivitet/aktivitet och slapp-häng.

Idag stod klockan på 6.15 och FY TUSAN, minst sagt, vad jobbigt det var att gå upp halv sju. Orsaken var ett tidigt besök hos tandis i Uppsala. När jag kom dit fick jag reda på av en av läkarna att jag var i tidningen. Två dagar tidigare än väntat med andra ord. Det var en liten "Hallå där" med anledning av Folkmusikkonserten i Tierps Kyrka på torsdag kl. 20. Huvudfrågan var: "Hur är det att som 17-åring leda en vuxenkör?"

Sedan hanns det med mysfrukost i Luthagen, en fräsch fisklunch med Håkan och en övningskörning med farfen "hem" till Kyrkbyn där jag nu jobbar.

Om drygt en timme stundar sista övningen med kören för terminen - inför torsdagens konsert!

Kom och lyssna!

Torsdag 23:e juni kl. 20.00 i Tierps sockenkyrka.


 Be there, yeeeah.


Kommentarer
Postat av: ebbbis

du är säääämst på att uppdatera kvinna, BLOGGABLOGGABLOGGA! <3

2011-09-22 @ 09:17:29
URL: http://ebbaasikberg.blogg.se/
Postat av: ebbbis

du är säääämst på att uppdatera kvinna, BLOGGABLOGGABLOGGA! <3

2011-09-22 @ 09:17:31
URL: http://ebbaasikberg.blogg.se/

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback