Matildas dag.

Jag kommer visst aldrig sluta fåna mig:


Idag har vi förresten för första gången repat Greasemusiken med både musiker, sångare och kör tillsammans. Tjoho vad mycket roligare det blir på en gång! Dessutom har jag raggat tag i lite mer kläder under helgen och idag så nu händer det grejer. "Värre" är att det är svårare att lyckas fokusera på något annat än just musikalen men så får det vara nu. Övningstiden i praktiken är runt 12 timmar i veckan men mentalt förmodligen tredubbelt! Men TJOHO vad skoj det är! Oj oj oj!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Sluta fåra dig menar du?

2011-03-15 @ 00:28:46
Postat av: Åsa

Hmm, livet blir ju roligare med fåneri! Du har haft bra fån-förebilder! Det går heller aldrig ur kroppen, du lär få leva med det! Grattis till ett lite roligare liv;-) puss hjärtat

2011-03-15 @ 06:58:45

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback