Mina favoriter.

Varje dag klickar jag mig igenom en hel drös med bloggar. Alla är dom speciella på sitt eget lilla vis och de ger någonting, annars skulle jag inte läsa dom.



Mina "läser-flera-gånger-om-dagen-bloggar":

Egoinas Värld - Skånetjej som bjuder på sig själv fullständigt. En helt vanlig tjej med egenskapen att återberätta händelser kring henne på ett tokroligt sätt. Bloggen har jag läst flera gånger om dagen i 1,5 år nu. Befriande, igenkännande. Störtskön.

Spiderchick - Skövdemamma på 27 år som lindar in vardagliga händelser i sitt liv med Lilleman och sin Rockstarboyfriend i ett säreget, härligt skriftspråk. Hon är en sån mamma som jag skulle vilja bli.

Blondinbella - Blondinbella må vara både älskad och hatad. Jag ligger någonstans mitt emellan. Ibland är hon småtråkig och ibland blir man faktiskt glatt överraskad och egoboostad. Både provocerande och peppande.

Foki - Foki är liten och söt och har en hemtrevlig blogg som just nu är mer spännande än annars då hon just flyttat tillbaka till hemlandet Thailand för att "börja om" där med sin svenske pojkvän. Nada igenkänningsfaktor. Bara gulligt och puttinuttigt.

Mina vänners bloggar:

Ebba - Bästaste Ebba!
Evelina - En fantastisk fotoblogg med stil! Evve är duktig och inspirerande hon!
Elina - Hemtrevlig blogg som jag följer. Bland annat ett enkelt sätt för mig att hålla kontakt med Norrland och följa tillväxten i släkten :)
Jenny - Hihi SötJenny.
Fredrik - Fredrik är djup som attan och har alltid varit inspirerande på så sätt.

Mina "varannan-dag-bloggar":

Gaymasen -
En blogg jag nyligen börjat läsa och fullkomligt älskar. Den är vardaglig, men han är gay och han är från Dalarna, vilket han spelar på själv. Han bjuder på sig själv på ett underbart sätt med en otrolig självdistans som jag önskar att fler hade.

Lindas sminkblogg - Den enda "ytliga" bloggen jag verkligen gillar. Hon verkar superproffsig, har tips för alla om allt mellan himmel och jord och tar dessutom snygga bilder som ger proffsigt intryck.

Heja Abbe - Abbes pappa bloggar om livet med sin son Abbe som har ett medfött hjärtfel och en kromosomavvikelse, alla turer som det medför och utvecklingen som sker. Perspektiv på livet på ett erkännande och sakligt sätt. Abbes pappa verkar vara en synnerligen klok människa.

Svorskan - Svorskan är Egoinas mamma, vilket gör det hela lite roligt eftersom Egoina är den jag följer mest slaviskt. Dessutom är hon rolig och bjuder på sig själv hon också.

Emelie Ohlsson - Ung tjej som jobbar som fotograf och har fotokurser. Fotokurs hos henne önskas! Kolla in bröllopsbilderna..








Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback