Folkligt

Jag brukar inte lida av att ha det stressigt omkring mig men just nu är det BARA skolarbete som ställer till det och då är det inte roligt längre. Jag vill inte stressas av uppsatsinlämningar, prov och argumenterande artiklar. Jag vill ju ha fullt upp med annat (och det har jag ju också visserligen).

Arrangering, körer, konserter och allt annat som står för dörren skulle hellre få ta upp all min tid, men nu är det det som får vänta (dock enbart lite. Hallå, jag måste få ha lite roligt emellanåt också). Det är "fel" ordning på prioriteringarna just nu. Att prioritera efter hjärtat skulle inte vara så tokigt för själen men värre för kursplanen.

Hej Kärnämnes-less.

Idag får jag i alla fall ha en rolig jobbdag med körerna så det firar vi med lite folkligt Jan Johansson.





Kommentarer
Postat av: Evve

Sv: Kommer man att överleva!? :O FY TUSAN ALLTSÅ! Men det är bara att bita ihop, KÄMPA MATILDA, KÄMPA! Det är bara 5 veckor kvar nu! :D

2011-05-10 @ 18:29:40
URL: http://earlysunsets.blogg.se/

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback