Konsertfeber

Hej och hå, nu är det bara drygt tre veckor kvar till projektarbeteskonserten och det känns hur skumt som helst att det är så nära! Waaaaah!

Mårtens stycke börjar sätta sig i skallen och partituret ska pluggas på ännu mer för att repetitionen med orkestern på tisdag ska gå smärtfritt. Vet jag vad jag gett mig in på? Svar nej. Men det är lika bra det. Jag kommer ha så kul, vara så stolt och känna att jag tagit ett steg till när jag ställt mig framför orkestern. Det är häftigt.

Idag fick jag även hem klänningen jag beställde i veckan för att ha på konserten. Så fin! Satt som en smäck gjorde den också, hurra för det!

Det är fredag men jag är hemma i soffan. Behöver verkligen tvinga mig själv till att vila om det ska bli av och här är jag. Tråkigt nu men skönt efteråt.

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback