- I söndags beställde jag hem Sibelius 7, ...

- I söndags beställde jag hem Sibelius 7, en midiklaviatur och ett ljudkort för att kunna underlätta både musikproduktion och notskrivning. DÖM om min förvåning när det redan idag - två dagar senare - damp in en avi i telefonen! Bra jobbat musikskolan.se. Eftersom jag är expert i onödigt vetande tänkte jag berätta en sak: Det är sjukt störigt när det fastnar kärnor från hallon i tänderna. Har haft en kärna mella två tänder i två timmar nu. Inte värt. Jag tror ni vet hur det känns.


Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Var med och tävla om en valfri jumpsuit från ziperall.com i min blogg om du känner för det :)

2011-10-25 @ 16:25:15
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback