Nedtrappning

Något jag verkligen finner tillfredsställelse i är att pricka av saker. Att bli klar. Släppa saker, gå vidare, börja med nya.

Ni vet min måndag jag hade den här veckan. Den hette duga den! Sen har det liksom bara gått "utför" så att säga. Alla jobbiga saker klarades av redan första dagen på veckan. Hur skönt var inte det då!

Saker som gnager i mitt huvud just nu:

- Körlektionen på trafikskolan i morgon. Det är nervöst! Kommer jag komma ihåg att lägga ur handbromsen? Kommer jag få motorstopp? Kommer jag fullständigt göra bort mig? Jag kan ju i alla fall köra traktor. Hehe.

- Roller till musikalen. Denna huvudbry alltså. Ojojoj. Hur kan ett projekt som knappt dragit igång ta så mycket tankekraft och energi. Framför allt spekulationer. VEM ska det bli?

- Trivseln i UAK. Ikväll har det varit alt-rep hemma hos en av altarna och jag säger bara: vilken trevlig stämma jag sjunger i! UAK är för mig en total ego-sysselsättning. Något jag gör för min egna skull för att jag valt det. För att det är roligt och för att främja min egna utveckling. Kören är ganska tidskrävande men ja, det är det så värt.




Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback