Obalans

Ni skulle inte vilja ha min kalender den här veckan och nästa vecka. Veckan därpå är det däremot HÖSTLOV! Wohoo!

Det är lite obalanserat i mitt hetsiga hektiska liv just nu. Lite för mycket att göra under för lång tid. Lite för lite mystid, Fredriktid och hemmatid.

Som tur är funkar det ju ibland att göra två saker samtidigt. Mysa OCH skriva projektarbeteslogg.



I morgon är det fredag! Hurra! Sedan är det lördag. Och sen är det söndag = ledig. Yeah.

Tips tips tips: På måndag kväll har skolan spelning på Bistro HiJazz i Uppsala från kl 20. Jag är där och river av ett par låtar! Kom och ta en öl eller nåt vetja! Eller en cola eller matbit eller hur ni nu vill.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kanske det kanske! Vet du någon jag kan ta ölen med;-) ?

2011-10-21 @ 06:26:05
Postat av: Matilda

Sv: Tänk att det vet jag faktiskt! ;) Puss!

2011-10-21 @ 10:27:17
URL: http://bonnbonan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag kommer!

2011-10-21 @ 12:08:43

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback