Förklarliga skäl

Av förklarliga skäl har bloggen inte varit högsta prio senaste dagarna. Fredrik har varit hemma och vi har varit i Sälen över helgen. Nu bävar jag för att livet ska börja gå i 170 igen. I morgon börjar slutspurten inför studenten. Gosh vilka riviga veckor det kommer bli men sjukt mycket kul ska vi ha också. För övrigt är det bara TOLV dagar kvar till premiären av Footloose! Galet!

Mitt i alltihopa kommer nu en liten bildbomb från Kina innan jag gräver ner mig i skrivandet en stund.












Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Hehe ja det var roligt, värt ett blogginlägg. Har ju själv varit i Peking men provade dock inte hund, den gången. Kanske blir i framtiden vem vet. ^^

2012-04-09 @ 22:07:25
URL: http://gaymasen.se

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback