Fullkornsmüsli, ja tack

God morgon!

Tack vare jetlagen slog jag idag upp de blå kl 06.47 och kunde absolut inte somna om. Trots att jag höll mig vaken igår kväll väldigt sent för att kunna sova ut ordentligt idag, men så funkar det tydligen inte riktigt. Å andra sidan anses det ju duktigt att gå upp tidigt, så grattis till mig!

Något jag saknat när jag varit i Kina är fullkorn. Fullkornsbröd, müsli, o dyl. Samt färska grönsaker. Så nu sitter jag här med min vaniljyoghurt med müsli på, samt en skiva fullkornsbröd med löskokt, skivat ägg på. Mumsfilibabba.

Härnäst ska jag sortera och titta på de bilder jag tagit under de här två veckorna för att se om de är något att visa upp!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback