Punkterad gårdag

Gårdagens komplimang: Jenny pekar på Lantmännen-loggan som lyser över Uppsala och säger: "Matilda när jag ser den där tänker jag på dig!"

Gårdagens lycka: Ruset som satt i från fredagen då betydelsefulla människor som jag respekterar otroligt lovordade mig så till den milda grad att jag blev svarslös och rodnade.

Gårdagens tårar: Efter föreställningen. Sentimental som få när spänningen lagt sig. Aldrig mer ska jag få vara med i Bolands musikal. Uähh.

Gårdagens frisyr: Upptouperat som aldrig förr. Sista föreställningen = go crazy. En rejäl lejonman pryder fortfarande mitt huvud.

Gårdagens smink: En knallblå make som gjorde självaste himlen blek och matt i jämförelse.

Gårdagens mat: Alldeles för mycket kina-buffé till middag.

Gårdagens mys: På bryggan vid Stadsparken efter buffén. 45 härligt lyckliga människor, en gitarr och gott dricka.

Gårdagens låt: "I'm sexy and I know it" *duttuduttudududutt* med tillhörande märkliga danssteg.

Gårdagens citat: "Tjenare alla mina små purjolökar!" med tillhörande barnprogramsröst och kroppsspråk.

Gårdagens skratt: När Niklas på kinarestaurangen skulle ut och röka men blev rädd för att bli anklagad för att ta springnota varpå han frågar servitören: "Får man gå ut och röka? Jag LOVAR att jag kommer tillbaka!!". Vaddå skapa misstankar? Haha!





Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback