SLUTSPURT.SE

Om ni skulle se min todo-list inför studenten skulle ni vilja dö långsamt. Lite som jag vill just nu ungefär. Det är tur att det finns en ände på eländet och att det kommer roligt emellanåt, annars skulle jag ge upp, även om jag just idag vill ge livet en stor puss. Tror det är joggingrundans förtjänst. Det är även himla tur att jag har en fin pojkvän som peppar mig. Utan honom hade jag varken sprungit eller skrivit mitt PM idag. Lyckliga mig som har honom!

Dessutom har jag träffat min bästa vän en snabbis idag som kom hitfarandes som ett spjut från Skärpan på spontanbesök på kvällskvisten. Hon hade fastnat i pluggträsket hon med och frigjorde sig en stund genom att komma och sitta vid mitt köksbord och prata en stund. Vardagskvalitetstid. <3

PLUS att mina deklarationspapper kom förra veckan och när livet känns tungt kan jag alltid ta fram dem och titta lite på dem så känns allt lite bättre. WOHO!

Och ännu bättre känns det om ni ignorerar att bilden är spegelvänd :-)

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback