Dagsljuset som inte finns

Jag blir helt förvirrad här uppe. Jag kan omöjligt ens någon ynka gång under dagen gissa på vad klockan är och gissa rätt, det går liksom inte. I morse vaknade jag, efter att uppenbarligen ha stängt av klockan som stod på 8.20, vid halv tio och trodde att klockan var åtminstone ett par timmar tidigare än den var. Det var fortfarande i princip mörkt.
 
Sen har det egentligen inte blivit ljusare och nu är det skymning igen. Solen håller på att knalla ner.
 
Inte är det väl så konstigt att vi sover som små grisar och är trötta nästan hela tiden - det är ju kväll dygnet runt.
 
TUR att det snart vänder...

Det närmaste "dagsljus" vi kommit idag:

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback