En blandad dag

Tydligen finns det någon idé om att man innan man somnar ska skriva ner 3 dåliga saker och 3 bra saker med dagen som varit. Då är det kanske smart om man börjar med de dåliga och fortsätter med de bra, för då är det lite större chans att man somnar med de bra i bakhuvudet. (?) Här är mina för dagen. Jag kom till och med på FYRA bra, hurra!
 
Tre dåliga saker med dagen:
 
1. Magkatarr. Inte konstigt efter förra veckans superintensiva schema dock...
2. Huvudvärk. Också efterdyningar efter förra veckan.
3. Mörker. Nu börjar det märkas att vi bor i Norrland! Snålblåst och kolsvart mörker nästintill hela dagarna.
 
Fyra kanonbra saker med dagen:
 
1. Mozart fick lekkompis. Fredriks klasskompis kom hit med sin tjejmisse några timmar på eftermiddagen. Hihi Mozart sover fortfarande efter lekstunden som förmodligen både var superspännande och skitläskig.
 
2. Körrep. TGs körrep är faktiskt två väldigt sköna timmar i veckan. Ingen prestige, ingen "tusan jag har inte hunnit öva-ångest" och inget högtravande. Mysigt och bra.
 
3. Planer för julbak. Vips och tjohej - imorgon är det minsann julbak på Ankarskatavägen med ett gäng härliga människor! Det kommer garanterat bli askalasroligt, det kan liksom inte bli annat!
 
4. Världens finaste kille. Hur klyschigt och kärleksäckligt ni än må tycka det låta så har jag världens goaste och finaste pojkvän (fästman/sambo också för bövelen!). Han är bäst och jag är lycklig som får leva med honom <3
 
Njut av bilden nedan, föreställandes världens vackraste par. Haha!

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback