En extra halvtimme på Kallax

Flyghelvetet är försenat 30 min så jag snodde en lista av Ebba för att lätta upp väntan lite!
 
Favoritcafé:Just nu har jag Uppsala-längtan så det måste bli Café Linné
Favorittidning: Allt om mat!
Favoritplagg i garderoben just nu:Min svarta stickade tröja med svarta sidenrosor och röda glitterpluppar. Bästa julmyströjan och inköpt på Myrornas för typ 30 kr.
Byter gärna garderob med: Ingen aning!?
Vanligaste färgen på mina kläder:Svart, tyvärr. Annars murriga färger som grönt och rött.
Sminktips till allmänheten: Snälla folk, sluta använd för mörk foundation för er hud på vintern. Tack. 
Mitt rum (lägenhet) kan beskrivas som:Mysig, blandning av nytt och gammalt i en personlig kombo.
Mig själv med tre ord:Explosiv, kreativ och glad
Jag tränar: På tok för lite!
Jag ville bli när jag var liten:Öh. Nåt med musik.
Nu vill jag bli:Sångerska och proffessionell korist (typ a'la Radiokören). Dirigent. Gärna jobba med musikteater.
Humör just nu: Bra! Jag är på väg hemåt för bövelen! :)
Är det nåt du absolut inte äter: Gröna ärter, inälvsmat.
Hur många kuddar sover du med: 3!
Morgon- eller nattmänniska: Ingetdera eller både och. Oftast natt dock.
Sparare eller slösare: Både och, absolut. Har ofta goda ambitioner om att spara men så blir det inte riktigt så.
Bästa film(er): Stephen King-filmatiseringarna: Nyckeln till frihet & The green mile.
Bästa bok: Dan Browns fantastiska böcker som gör mig helt knollrig, haha.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 eller 3 vore nog rätt lagom.
Bio eller promenad: Prommis!
Är du kittlig: Mjo....
Största svaghet: Sötsaker. FY Matilda.
Det här är jag bra på: Att vara kreativ, baka, sjunga, planera, vara impulsiv.
Chips, morötter eller godis? Godis.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Både och. Superstökigt - superstädat - superstökigt - superstädat.
Kaffe, te eller inget? Te!
Har du en besatthet? Haha JA: Julen!
 
 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback