Förberedelser för årtiondets mest intensiva dag

Jag lever! Kan börja med det eftersom det var en del som var oroliga igår när det var en stor bussolycka utanför Pite. Lät otäckt det där, känner ingen som var med i alla fall... (tror jag?!)
 
Idag har det varit genrep för Musikhögskolans julkonsert som jag skrev om tidigare. Det blir dans, orkester, kör, solister och hela tjohejset! Det kommer bli en sån där härligt stämningsfull och tvättäkta julkonsert som har något för alla.
 
Alltså jag vill nästan inte ens tänka på hur morgondagen kommer se ut, jag blir helt nervös över hur det ska gå ihop och hur vi ska orka, därför ska jag ligga i sängen om en timme har jag lovat mig själv. Sömn hjälper alltid! Såhär ser min morgondag ut (och alla andra klassikers på Framnäs för den delen):
 
05.00 - UPP OCH HOPPA
06.05 - Buss från högskolan ut till Framnäs
07.00 - Första luciatåget
10.15 - Näst sista luciatåget (5/6)
11.00 - Fem luciatåg senare runtom i Piteå - Soundcheck på högskolan
12.30 - Luciatåg på Gallerian i stan
13.00 - Lunch och ombyte
14.00 - Julkonsert på högskolan
15.30 - Äntligen VILA en stund
19.00 - Julkonsert på högskolan no.2
20.30 - Snacks och efter-tjohej på Acusticum.
 
Jag har packat ner en rejäl matsäck. En matig sallad, frukt, mackor, dextrosol och godis. Och massor med vatten. Sjunker min blodsockernivå någon gång under dagen så är liksom hela dagen förstörd för då blir jag både trött och förbannad, fråga min kära familj, haha...
 
 
Idag såg jag pigg ut (eller som Ronja Rövardotter), det gör jag nog inte imorgon
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Bra att du tar ansvar för din blodsockernivå:-) vi har ju pratat om den för, hi hi! Alla runt blir så tacksamma då;-) var rädd om din lilla mage också! Puss gumman

2012-12-12 @ 20:48:12
Postat av: Mamma

Haha! du är ju som Skalman :-) när mat o sovklockan är trasig vet du vad Bamse-mamma säger.. Inte slåss.. ;-) puss goa unge! Saknar dig galet o räknar ner dagarna tills jag får hämta Er på Arlanda. <3

2012-12-12 @ 21:30:47

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback