God afton mitt herrskap

Dagen igår klarades faktiskt av med bravur! Allt gick smidigare än någon någonsin kunnat tro med tanke på vilket tajt schema vi hade men vi höll faktiskt tiderna helt fantastiskt bra utan att behöva känna massor av stress. Det mest kritiska momentet var egentligen hur vi alla skulle på en timme ta oss från Gallerian till högskolan, äta lunch samt bli konsert-ombytta, uppvärmda och klara på en timme. Men det gick också bra!

Tittade ni på konserten kl 14? Vad tyckte ni?

Konserterna var så himla härliga, snacka om julstämning i hela kroppen! Jag kan säga att det var tursamt att det var just eftermiddagskonserten som filmades för på kvällen var jag så trött så ögonen gick i kors i slutet av konserten. Koncentrationsgränsen var liksom nådd efter halva konserten och sen fanns det inget mer hopp. Jag var inte världens bästa och karismatiska körsångare den sista halvtimmen om jag säger så...

Det blev den mest intensiva luciadagen någonsin tror jag, men nog också den roligaste.!

Dock frestar det på med såna här veckor som det varit nu. Idag känner jag mig som om jag har en social baksmälla och på det har en dunderförkylning brutit ut i natt, vilket inte är så konstigt med tanke på hur många runtom mig som varit sjuka i veckan (däribland Fredrik, stackarn). Idag ska jag kurera mig och vara hemma och bl.a. försöka klura lite på vad jag ska sjunga på julnatten i Karlhom.

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Snälla !
Sjung Kalle Moreus vackra "Koppången"
den skulle jag vilja höra dej sjunga.
Kram !!

2012-12-14 @ 15:17:31

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback