Janssons (Karlssons) frestelse

Hej hopp!

Jag är så trött efter gårdagen att jag inte vet vars jag ska ta vägen, så då är det bara att köra på likt en duracellkanin innan man stupar. Annars blir det som inget gjort!

Vi sov länge och tog oss en långfrukost framför TVn idag. Snön har yrt runt hela natten men det blir liksom inget av det för att det är så kallt. Minus elva var det imorse när vi vaknade men det har blivit lite fluff i alla fall! Tillräckligt för att Mozart skulle gå crazy på balkongen, haha.

Fredrik har dragit iväg som inhoppare i en (kyrko?)kör på någon form av musikcafé i Öjebyn och jag har fixat hemma och gjort små frestelser! Mums!

Nu ska jag fixa i ordning mig själv, dra på mina Canada Snow (bästa vinterskorna jag någonsin haft!) och ge mig ut i snöyran för rep inför morgondagens konsert!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Härligt med snö
4 dm här det sista dygnet
och det snöar fortfarande
lycka till i kväll....
jag VILL OCKSÅ VARA DÄR OCH SE OCH HÖRA ER !!!!!!!!

2012-12-01 @ 14:27:29

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback