Tisdagstidningstajm

Varje tisdag den här tiden har jag min tidningsstund, tisdagstidningsstund! Då har jag precis haft sånglektion och är allmänt seg efter förmiddagen och det är liiite för tidigt att äta lunch. Jag sitter här och läser UNT och Arbetarbladet och försöker hänga med i om det händer nåt spännande där nere i södern.
 
Förra året den här dagen var jag skitnervös, då var ju min projektarbeteskonsert. Ett år går for så ända in i bomben. Med andra ord är det också på pricken ett år sedan det var reportage om mig i Arbetarbladet, det var ett himla trevligt reportage som jag tyckte speglade mig riktigt bra faktiskt. Ruligt!
 
Artikeln ligger kvar i arkivet och finns att läsa HÄR.
 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback